MERKSUCCES

Groeien vanuit een sterke merkidentiteit

MERK

groei

Ondernemen wordt steeds uitdagender. Organisaties die dat doen vanuit een sterke merkidentiteit zijn bewezen succesvoller (zie fig. 1 en 2). Ze worden Personality Brands genoemd. Hun geheim is een 'archetypische' identiteit met een heldere merkrol en inspirerende klantbeloftes die: 

  • het merk herkenbaar en betekenisvol maken

  • medewerkers trots en ideale kaders bieden

  • een klant- én krachtgerichte cultuur creëren

  • de organisatie gefocust én wendbaar maken

  • ontwikkeling en vernieuwing richting geven

  • voor een consistente merkbeleving zorgen

  • en zo de merkvoorkeur en loyaliteit vergroten.

 

Het bijzondere is dat ieder merk een eigen 'archetypische' identiteit heeft. Benieuwd welke kleur en potentie jouw merk heeft?

 

"Een sterke merkidentiteit is de kortste weg naar groei."

MIJN

DRIJFVEER

Ik ben Jeroen Volman, merkadviseur en eigenaar van Heydays. Een enthousiast en optimistisch mens, het glas is bij mij altijd minstens halfvol. Na een carrière in de bureauwereld ben ik nu al meer dan 10 jaar zelfstandig merkadviseur. In die tijd (en daarvoor) heb ik veel verschillende merken geholpen. Mijn ervaring is dat ondernemen vanuit een sterke merkidentiteit niet alleen bewezen effectiever is, maar ook veel leuker. Dat wil ik bereikbaar maken voor iedere organisatie, ook de middelgrote en kleinere. Dat doe ik vooral door op een eenvoudige manier de 'archetypische' identiteit van je merk bloot te leggen en praktisch werkbaar te maken. Vanuit jouw behoeften en prioriteiten, samen met je mensen en veel plezier.

 
 

HOe

IK HELP

MERK

SCAN

Na een korte intake maak ik een scan van je merk voor een eerste indruk en bespreken we de merkpotentie, quick wins en kansen die ik zie.

 

v.a.

€ 500,-

MERK

POSITIONERING

Vanuit je kracht, de klant en de concurrentie presenteer ik  merkroutes, bekennen we kleur en kiezen we een sterke en authentieke merkidentiteit.

 

v.a.

€ 1.500,-

MERK

KOMPAS

In overleg maak ik een compact merkkompas met daarin bijvoorbeeld je merkverhaal, identiteit, waarden, beloftes en praktische merkkaders.

 

v.a.

€ 1.500,-

MERK

BELEVING

Samen kijken we naar de  ‘momenten van de waarheid’ in de klantreis en bedenken we praktische ideeën voor een merkwaardige klantervaring.

 

v.a.

€ 1.500,-

MERK

MANIFESTATIES

Als regisseur, manager of klankbord help ik ook bij de realisatie van de ideeën voor merkwaardige communicatie,

stijl, proposities of gedrag.

 

v.a.

€ 85,- p/u

MERK

WORKSHOP

Soms is een losse merkworkshop goed om snel stappen te zetten, om te inspireren, leren, overtuigen, merkideeën te genereren of ze juist uit te werken.

 

v.a.

€ 500,-

 

VOOR

WIE

Al meer dan 10 jaar help ik met veel plezier organisaties te ondernemen vanuit een sterke eigen identiteit. Grote en kleinere organisaties, profit en non-profit, b2b en b2c. Heel verschillend, zoals je ziet, en met ieder haar eigen specifieke uitdagingen. Maar, allemaal met het lef om kleur te bekennen en de ambitie om vanuit een sterke merkidentiteit te groeien. Ik ben benieuwd wat de 'archetypische' identiteit en verborgen potentie van jouw merk is.

Als jij ook nieuwsgierig bent, wilt weten hoe het werkt of hele specifieke vragen hebt, aarzel dan niet om even te bellen of mailen. Ik kom met veel plezier een kop koffie doen. Altijd inspirerend.

Logo's klanten 150x150 AH
Logo's klanten 150x150 YAYA
Logo's klanten 150x150 St.Aap
Logo's klanten 150x150 Miele
Logo's klanten 150x150 Voogd
Logo's klanten 150x150 TUDelft
Logo's klanten 150x150 BD Museum
Logo's klanten 150x150 TNO
Logo's klanten 150x150 SRK
Logo's klanten 150x150 Sanoma
Logo's klanten 150x150 PDZ
Logo's klanten 150x150 Groupair
Logo's klanten 150x150 Margriet
Logo's klanten 150x150 Hofmeier
Logo's klanten 150x150 Allsecur
Logo's klanten 150x150 Coulisse
Logo's klanten 150x150 Autovisie
Logo's klanten 150x150 RuimteOK
Logo's klanten 150x150 AH
Logo's klanten 150x150 YAYA
Logo's klanten 150x150 St.Aap
Logo's klanten 150x150 Miele
Logo's klanten 150x150 Voogd
Logo's klanten 150x150 TUDelft
Logo's klanten 150x150 BD Museum
Logo's klanten 150x150 TNO
Logo's klanten 150x150 SRK
Logo's klanten 150x150 Sanoma
Logo's klanten 150x150 PDZ
Logo's klanten 150x150 Groupair
Logo's klanten 150x150 Margriet
Logo's klanten 150x150 Hofmeier
Logo's klanten 150x150 Allsecur
Logo's klanten 150x150 Coulisse
Logo's klanten 150x150 Autovisie
Logo's klanten 150x150 RuimteOK

heyday [ˈheɪˌdeɪ ]

1. period of greatest success, popularity, activity or vigour.
2. high spirits, exclamation of pleasure.

 

Contact

HEYDAYS

Jeroen Volman

Schielaan 29

2105 XV Heemstede​

info@heydays.nl

Tel: 06-55800080

www.linkedin.com/in/jeroen-volman

HEYDAYS © 2010-2020

1. Sterke merken zijn altijd archetypisch